Čas je za sistemsko rešitev:
informacijska podpora za javna naročila -
zato, da ste kljub pogostim spremembam
vedno na varni strani zakonodaje!



Integriran napreden AX-5 modul
namesto vas opravi številne naloge in aktivnosti
pri izvajanju naročil, vodenju obveznih evidenc ter pripravi statističnih poročil.
za manj stresnih trenutkov povezanih z izvajanjem javnih naročil,
za večjo odpornost vaših naročil pred revizijskimi zahtevki ponudnikov,
za mirnejši spanec in dober občutek, da je vse v skladu z veljavno zakonodajo!

Prijavite se na brezplačno on-line predstavitev!

Silhueta “Za vašo rešitev smo se odločili, ker imamo tako boljši pregled nad javnimi naročili. Všeč nam je, ker lahko sproti spremljamo stanje naročil od plana pa do sklenitve pogodb in ker lahko takoj dobimo podatke o tem ali je realizacija v skladu z letnim finančnim načrtom.”
Uporabnica na občini
Silhueta “Sedaj imamo končno dobre evidence, tako da vedno vemo koliko naročil je že izvedenih in kje smo v okviru postopka na določen dan.”
Uporabnica iz komunalnega podjetja
Silhueta "V celoti ste izpolnili naša pričakovanja. Prej sem se zaradi mnogih drugih zadolžitev kar naprej soočala s pomanjkanjem časa. Sedaj pa opažam, da večino dela pri naročilih opravim kar mimogrede."
Uporabnica na srednji šoli
Čeprav ste morda mnenja, da imate vse urejeno in pod kontrolo,

toda ali ste res 100% prepričani, da so enakega mnenja tudi revizorji ali drugi nadzorniki?

Namesto, da se ob njihovem obisku znajdete v zadregi, naj se vas raje zapomnijo po dobrem vtisu!
Če ste tudi vi naveličani ali imate dovolj tega:
Vprašaj
da v posebnem dokumentu ročno vodite evidenco o oddanih evidenčnih naročilih,
Vprašaj
da vsako leto znova zbirate podatke o evidenčnih naročilih ter seštevate pogodbene vrednosti za obe statistični poročili,
Vprašaj
da pri letnih oz. večletnih pogodbah kar naprej računate razpoložljiva sredstva,
Vprašaj
da iz svoje evidence ne morete generirati podatkov v takšni obliki, kot jih od vas zahtevajo revizorji in nadzorniki,
Vprašaj
da se vam pogosto zatika pri pripravi razpisne dokumentacije,
Vprašaj
da se vam javno naročilo zavleče zaradi nagajanja ponudnikov,
Vprašaj
da skozi postopek pridejo slabi dobavitelji, ki se jih potem težko znebite,
Vprašaj
da ste pri izvajanju postopkov pogosto pod pritiskom zaradi časovne stiske,
Vprašaj
da se večkrat sprašujete, ali vse to kar počnete res zdrži tudi strokovni pregled s strani revizorjev in drugih nadzornikov
potem je naslednja rešitev zagotovo prava izbira za vas.
Z veseljem vam predstavljamo novo verzijo

programa JANA za izvajanje evidenčnih naročil ter naročil male in velike vrednosti, za vodenje obveznih evidenc in pripravo statističnih poročil!

V program JANA je integriranih več naprednih tehničnih rešitev zbranih v AX-5 modulu, ki v ozadju skrbi, da vse deluje v skladu z ZJN-3 in zahtevami revizorjev, hkrati pa nudi odlično uporabniško izkušnjo, zato je program prijazen, enostaven in praktičen za uporabo.

Priprava letnih statističnih poročil za državo v zgolj nekaj minutah

Z nekaj kliki lahko pripravite:

  • seznam evidenčnih naročil katerih oddana vrednost je enaka ali večja od 10.000 EUR brez DDV v skladu z 21. členom ZJN-3 in
  • statistično poročilo o oddanih evidenčnih naročilih v preteklem letu v skladu s 106. členom ZJN-3.

Pri pripravi statistik lahko podatke tudi filtrirate po različnih kriterijih ter jih izvozite v Excel za nadaljnjo obdelavo.

Vodenje obveznih evidenc, ki jih od vas zahteva ZJN-3 ter jih redno preverjajo nadzorni organi

V okviru standardnih pregledov so za vas vedno dostopne vse evidence, ki so obvezne po ZJN-3.

S pomočjo filtrov lahko podatke tudi filtrirate po različnih kriterijih ter pripravite poljubne sezname naročil v primeru, da jih bodo od vas zahtevali nadrejeni, revizorji ali drugi nadzorniki.

Izvajanje javnih naročil in priprava dokumentov na klik

Pri izvajanju naročil vas program vodi in usmerja skozi celoten postopek naročila, ter vam v okviru posamezne faze omogoča vnos vseh potrebnih podatkov in kreiranje ustreznih dokumentov (tudi razpisno dokumentacijo) na klik.

Ko izvajate naročilo imate pri roki vse kar potrebujete, da uspešno izvedete postopek od začetka pa do izdaje naročilnice ali sklenitve pogodbe, vse v skladu z ZJN-3.

Uvajanje za uporabo programa JANA

Uporabniški vmesnik je prijazen za uporabo, zato boste za spoznavanje programa potrebovali zelo malo časa. Še posebej to velja v primeru, če že sedaj poznate programa Word in Excel.

Na uvajanju vam na konkretnih primerih pokažemo delovanje posameznih funkcionalnosti v programu. Tako boste že v manj kot uri lahko začeli samostojno uporabljati program.

Hitro učenje brez odvečnega balasta.

Če nas pokličete za pomoč, dvignemo telefon

V primeru, da se vam pri delu zatakne ter potrebujete pomoč, samo pokličete po telefonu ali pošljete mejl.

Prek oddaljenega dostopa se povežemo na vaš računalnik ter vam pokažemo, kako in kaj naprej.

Tako vam ni treba biti v skrbeh, da bi se v neprijetnih situacijah znašli sami, saj smo za vas dosegljivi takrat, ko nas potrebujete, ne da bi vam za to dodatno zaračunali.

Preverite, kako program JANA izgleda "v živo"!

Program JANA: da se vam ne bo treba ukvarjati z zamudnimi opravili zato, da se boste lahko lažje osredotočali na tiste stvari, ki so v resnici za vas še bolj pomembne.

Silhueta “Program JANA nam je pisan na kožo… že kar nekaj časa smo želeli urediti to področje in sedaj nam je končno to le uspelo.”
Uporabnica iz javne agencije
Silhueta “Vaš program nam je zelo všeč, je enostaven in pregleden za uporabo in hkrati nam nudite hitro in učinkovito pomoč, če nastopi kakšna težava.”
Uporabnica na fakulteti
Silhueta “S programom JANA ste presegli vsa naša pričakovanja in nam bistveno olajšali delo.”
Uporabnica na občini

Kaj pridobite z uporabo programa JANA?

Program JANA je za vse, ki svoje delo opravljajo z vso resnostjo in skrbnostjo ter si hkrati za svojo organizacijo in za sebe želijo najboljše...
Za nekatere to pomeni, da se želite razbremeniti zamudnih opravil povezanih z javnimi naročili ali za njih porabiti kar najmanj časa in energije, saj imate še druge obveznosti.
Morda želite biti vselej na varni strani zakonodaje, da ste lahko mirni in brez skrbi tudi ob napovedanih obiskih revizorjev ali drugih nadzornih organov.
Spet drugi želite ustvariti boljše delovne pogoje, ter maksimalno izkoristiti vse tehnološke rešitve, ki so vam na voljo ter s tem prispevati k boljšim medosebnim odnosom in vzdušju ter ugodnejši klimi na delovnem mestu.

Program JANA je preverjena rešitev za izvajanje nalog in aktivnosti
na področju javnega naročanja s katero smo v zadnjih 22 letih
pomagali več kot 300 naročnikom.

Poglejte, kako lahko pomaga tudi vam!


Silhueta “Program JANA je super... imamo o vas, vaših sodelavcih in vaši firmi najvišje mnenje.”
Uporabnik iz doma upokojencev
Silhueta “Program nas je pozitivno presenetil, saj je enostaven in praktičen za uporabo ter ne zahteva poznavanja zakonodaje.”
Uporabnica iz zdravstvenega doma
Silhueta “Program JANA nam je všeč, saj nam omogoča vse to, kar smo doslej pogrešali.”
Uporabnica na občini

Enako kot sta vam računalnik in Word v preteklosti pomagala, da vam ni bilo več treba pisati dopisov na roke vam lahko sedaj program JANA pomaga, da vam ni več treba pisati v blok z naročilnicami.

Najpogostejša vprašanja

Ali je program JANA primeren za nas?

Po dosedanjih izkušnjah je program primeren tako za majhne naročnike, ki izvajajo predvsem evidenčna naročila, in morda kakšno naročilo male vrednosti, kot tudi za večje naročnike, ki poleg evidenčnih naročil izvajajo tudi naročila male in velike vrednosti.

Trenutno so med uporabniki programa vrtci, osnovne in srednje šole, fakultete, lekarne, zdravstveni domovi in bolnišnice, občine, javne agencije, komunalna podjetja, domovi za upokojence itd.

Predlagamo vam, da za vas organiziramo brezplačno on-line predstavitev ter vam pokažemo delovanje programa v živo. Tako boste najlažje in najhitreje ugotovili, ali je program primeren tudi za vas.

Pri nas imamo podatke o evidenčnih naročilih že v računovodskem programu oz. že sedaj vodimo evidence v Excel-u. Kaj pa v tem primeru?

Če bi namesto dveh, treh ali celo več programov imeli radi pri roki zgolj eno rešitev potem je program JANA zagotovo primerna izbira, saj je posebej specializirana za področje javnega naročanja.

Ali moramo poznati ZJN-3, če želimo uporabljati program JANA?

Ne, poznavanje ZJN-3 ni potrebno, niti vam ni treba poznati temeljnih načel javnega naročanja ali imeti kakršnihkoli izkušenj iz tega področja.... tudi, če še niste bili na prav nobenem seminarju in tudi, če doslej še niste izvedli prav nobenega naročila.

Koliko se bo spremenilo moje delo?

To je odvisno od tega na kakšen način trenutno izvajate naloge in aktivnosti na tem področju… Po besedah nekaterih naročnikov imajo sedaj do 70% manj dela z nalogami in aktivnostmi povezanih z evidenčnimi naročili in do 40% pri ostalih naročilih.

Kaj če naše delo ne bomo mogli prilagoditi v takšni meri, da bi bil program kar najbolj koristen za nas?

V okviru programa je na voljo velik nabor nastavitev, ki omogočajo prilagoditev vašemu načinu dela, poslovnim procesom, organizacijski strukturi itd.. Če to kljub temu ni dovolj lahko v skladu z dogovorom program nadgradimo ali spremenimo, da bo usklajen z vsemi vašimi potrebami, zahtevami in željami.

Kdaj menite, da je najbolj primeren čas za uvedbo takšne rešitve?

Najbolj primeren trenutek je v začetku koledarskega leta, drugi najbolj primeren trenutek pa je kadarkoli tekom leta.

Imate še kakšno vprašanje?

Tukaj smo za vas. Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja.
Pošljite sporočilo na jana@ascent.si ali nas pokličite na tel. št.: 064 296 700.